Szállítás és fizetés
Szállítás
Sikeres rendelés esetén visszaigazoló emailt kapsz tőlünk, amelyben összefoglaljuk a rendelésed adatait.
A rendelés státuszáról a Profilom menüpontban tájékozódhatsz, továbbá a választott szállítási módnak megfelelően email és/vagy sms-ben kapsz további tájékoztatást a kiszállítás/érkezés várható időpontjáról.
Fontos megjegyzés: bármely szállítási módot is választod, egy csomag tömege nem haladhatja meg a 20 kg-ot.
A megrendelés során, a szállítás módjának kiválasztásakor az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésedre:
1. Házhozszállítás – 1590 Ft
- a) A Gyűjtőszállítás.hu fuvarszervező szerződött partnereként a Magyar Posta csomaglogisztikai szolgáltató cége, az MPL viszi el az általad megadott címre a termékeket.
További információk: https://gyujtoszallitas.hu/cegunkrol/
https://www.posta.hu/kuldemeny_kuldese/mpl_postacsomag
- b) Magyarország egyik kiemelkedő, francia hátterű csomaglogisztikai szolgáltatója a DPD, a minőséget és a környezettudatos működést szem előtt tartva szolgálja ki ügyfeleit. A DPD a hazai csomagszállítók között egyedülálló módon 1 órás időintervallumban adja meg a kiszállítási időt, ezáltal is növelve az otthoni átvétel kiszámíthatóságát és kényelmét.
További információk:
https://www.dpd.com/hu/hu/
2. PostaPont – 1090 Ft
A Magyar Posta Zrt. mintegy 3.000 ponton biztosítja a megrendelt csomagok kényelmes és biztonságos átvételét.
Miért érdemes PostaPontra rendelned?
- A csomagautomaták 0-24 órában rendelkezésre állnak,
- A csomagautomaták többsége bevásárlóközpontokban parkolóiban és egyéb forgalmas helyeken találhatók, így legtöbbször útba esnek,
- A csomag érkezéséről sms-ben és emailben kapsz értesítést. A küldemény 2 napig tárolódik az automatában. Amennyiben ezen idő alatt nem sikerül átvenni, a csomag az egyik közeli postahivatalba kerül beszállításra, amelyről sms-ben vagy emailben kapsz újabb tájékoztatást,
- A legtöbb MOL PostaPont 24 órán, míg a legtöbb Coop PostaPont 12 órán keresztül nyitva tart, így akár munkaidő előtt vagy éppen utána is lehetőséged nyílik átvenni a csomagodat. A legtöbb ponton bankkártyás fizetésre is van lehetőséged,
- Az átvételi pontok könnyen megközelíthetők és sok esetben ingyenes a parkolás.
További információk:
https://www.posta.hu/postapont
Fizetés
Weboldalunkon történő rendelés esetén
a) utánvétes (készpénzes vagy kártyás) – 320 Ft,
b) bankkártyával történő azonnali
fizetési módokra van lehetőséged.
A bankkártyával történő fizetés biztonságát és a kimagasló háttér infrastruktúrát Magyarország legnagyobb pénzügyi szolgáltatójához, az OTP csoporthoz tartozó OTP Mobil Kft. által üzemeltetett SimplePay biztosítja.
- Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
- Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
- Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található három jegyű szám (CVV2, vagy CVC2). Amennyiben a kártyádon nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt hagyd üresen!)
- MasterCard (dombornyomott)
- Visa (dombornyomott)
- Electron (nem dombornyomott): ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Electron kártyát kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, természetesen fizethetsz kártyáddal internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, fordulj a kártyát kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
- Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy a kártyát kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultálj a bankoddal!